Tutustu kesällä kasvatustieteisiin!

• Kasvatustieteet (yleinen ja aikuiskasvatustiede). Kuva: Magnus Fröderberg/norden.org Saat tietoa eri-ikäisten ihmisten kehityksestä, oppimisesta ja ohjaamisesta.
  • Opit kasvuun, kehitykseen ja oppimiseen liittyvistä vuorovaikutusprosesseista.
  • Saat tietoa oppimisen ilmiöistä ja prosesseista erilaisissa organisaatioissa ja oppimisympäristöissä.
  • Voit perehtyä yhteisöjen kehitys- ja muutosprosesseihin tai henkilöstön kehittämiseen.
  • Hyödyt opinnoista hakiessasi ohjaaja- tai opettajakoulutukseen tai opettajan pedagogisiin opintoihin.

Kesällä 2015 voit opiskella kasvatustieteitä monimuotoisesti. Opintoja on tarjolla lähiopintoina Helsingissä ja Lahdessa sekä verkko-opintoina paikasta riippumatta. Voit aloittaa kasvatustieteiden opiskelun kesällä ja jatkaa opintojasi joustavasti syksyllä.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmissa:

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) perusopintoja verkko-opintoina:

Kesällä voi opiskella myös kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) aineopintoja:

Ilmoittautuminen alkukesän opintoihin 16.4. klo 10 alkaen ja loppukesän opintoihin 3.6. klo 10 alkaen.

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) esittely
Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) opinnot kesä 2015

Kesäopiskelu mielessä?
Kokeile uutta opetushakua!
Verkko-opinnot – opiskelua ajasta ja paikasta riippumatta?