Kokeile uutta opetushakua!

Uusi opetustarjontahaku myös mobiilisti.Uudistamme Avoimen yliopiston opintotarjontasivustoa: kehitteillä on uusi opetustarjontahaku.

Käy kokeilemassa ja anna meille palautetta! Palautteesi on tärkeä opetustarjontahaun alkukesällä tapahtuvaa jatkokehitystä varten.

Uuden opetustarjontahaun kehitysversio on kokeiltavissa osoitteessa https://courses.helsinki.fi/fi/open-university/. Löydät sieltä kätevästi esimerkiksi kesän 2015 opintojaksot – vaikkapa alkamiskuukauden mukaan. Palvelu toimii myös mobiililaitteilla.

Kun kokeilet palvelua, ota huomioon, että kehitysversiossa on vielä seuraavat selvät puutteet:

• Palvelu on Helsingin yliopiston sivupohjalla, joten sivujen ylä- ja alareunassa olevat linkit johtavat yliopiston sivuille (eivät Avoimen yliopiston sivuille).
  • Tiedekunta-rajaustekijän valinnat näkyvät vain englanniksi.
  • Yhden rajaustekijän sisällä voi valita vain yhden hakukriteerin.
  • Haussa tehtyjä rajauksia ei voi poistaa yksitellen.
  • Ruotsin- ja englanninkieliset käyttöliittymät eivät vielä toimi oikein (esim. osa tiedoista näkyy vain suomeksi).
  • Ennen kesäopetusta alkaneiden opintojaksojen kurssiesitteet ovat epäloogisia.
  • Haku kadottaa ajoittain osan kursseista (yhteensä yli 700 kurssia); ne näkyvät uudelleen muutaman minuutin kuluttua.

Kun annat palautetta, pidä mielessäsi erityisesti kysymykset:

• Onnistuuko hakusi?
  • Saatko riittävästi tietoa ja onko se esitetty järkevällä tavalla?

Anna palautetta opetustarjontahakusivujen oikeassa reunassa näkyvän [+]PALAUTE -toiminnon avulla.

Ilmoittautuminen Avoimessa yliopistossa järjestettäviin opintoihin onnistuu myös kehitysversiossa.
Lisätietoa ilmoittautumisesta kesäopintoihin