Tule tutustumaan yliopisto-opintoihin ja opiskeluun Avoimessa yliopistossa

Infotilaisuuksissa kerrotaan syksyn 2012 opintotarjonnasta, opiskelusta Avoimessa yliopistossa ja opintoihin ilmoittautumisesta. Infoissa ei esitellä oppiaineiden sisältöjä; niihin voi tutustua esimerkiksi opinto-ohjelmien avulla. Opintoihin ilmoittautuneille on oma orientaatiotilaisuus syyskuussa.

Tilaisuuksiin on vapaa pääsy. Tervetuloa!

Opintojen yleisinfotilaisuudet

Tiistaina 14.8. ja keskiviikkona 22.8. klo 17.00–18.30, paikkana Porthania, sali PII, Yliopistonkatu 3.

Tilaisuudet ovat samansisältöiset.

Infotilaisuuden aineisto (pdf, 52 sivua, 942 kt)
Syksyn opinto-ohjelmat

Opintojen online-yleisinfotilaisuus verkossa

Torstaina 16.8. klo 17.00–18.30 osoitteessa https://connectpro.helsinki.fi/avoinyoinfo/

Pääsy tilaisuuteen avautuu 15 minuuttia ennen infon alkua. Astu sisään "vieraana" ja kirjaudu omalla nimelläsi. Varmista äänen kuuluvuus koneestasi ennen osallistumistasi.
Ohjeet äänten testaamiseen ja lisätietoa Adobe Connect -verkkokokousympäristöstä.

Online-infotilaisuuden sisältö on sama kuin edellä mainituissa Porthanian tilaisuuksissa. Voit esittää kysymyksiä tilaisuuden aikana chatin kautta.

Infotilaisuus tallennetaan, joten sen voi katsoa myös tilaisuuden jälkeen.

Tallenne 16.8

Verkko-opintojen infotilaisuus

Keskiviikkona 15.8. klo 17.00–18.30 osoitteessa https://connectpro.helsinki.fi/avoinyoinfo/

Pääsy tilaisuuteen avautuu 15 min ennen infon alkua. Voit kysyä kysymyksiä chatin kautta. Astu sisään "vieraana", jolloin annat oman nimesi. Varmista äänen kuuluvuus koneestasi ennen osallistumistasi. Katso lisätietoa Adobe Connect -verkkokokousympäristöstä

Infotilaisuus tallennetaan, joten sen voi katsoa myös tilaisuuden jälkeen.

Tallenne 15.8

Orientaatiotilaisuus opintoihin ilmoittautuneille

Keskiviikkona 5.9. klo 17.00–18.00.
Paikka: Unioninkatu 40, sali 1

Tilaisuus on tarkoitettu opiskelijoille, joiden aineessa ei järjestetä omaa orientaatiota tai jotka eivät pääse oman aineensa orientaatioon.

Orientaatiotilaisuuden aineisto (pdf, 36 sivua, 911 kt)

Katso myös

Opintojen ohjausta Tiedekulmassa 8.–9.8.
Opintojen ohjaus, yhteystiedot