Kesällä kasvatustieteiden perusopintoja Helsingissä ja Lahdessa

kasvatustieteiden perusopinnot kesällä 2014 Helsingissä ja Lahdessa.Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) perusopintoja (25 op) voi opiskella kesällä 2014 sekä Helsingissä Avoimessa yliopistossa että Lahdessa Päijät-Hämeen kesäyliopistossa.

Perusopinnoissa perehdyt sekä yleiseen kasvatustieteeseen että aikuiskasvatustieteeseen. Tarkastelussa on kasvatuksen, koulutuksen, oppimisen ja kehittämistoiminnan koko kirjo lapsuudesta vanhuuteen saakka. Kasvatustieteistä saat uudenlaisia näkökulmia ja voit syventää teoreettista ajattelua kasvatuksen, koulutuksen, oppimisen sekä opetuksen ilmiöistä.

Opinnot alkavat toukokuussa.

Helsingissä

• opinnot kestävät kesälukukauden. Voit myös aloittaa opinnot kesällä ja jatkaa niitä syksyllä.
  • opinnot suoritetaan lähi- ja verkko-opetuksena: kaksi opintojaksoa lähiopetuksena, kaksi opintojaksoa verkko-opetuksena ja kaksi opintojaksoa lähi- ja verkko-opetuksen yhdistelmänä.

Lahdessa

• opinnot kestävät kesä- ja syyslukukauden.
  • opinnot suoritetaan lähiopetuksena (yhdellä opintojaksolla on kuitenkin verkkotentti).
  • ilmoittautumiskäytännöt ja opintomaksut poikkeavat Avoimen yliopiston omista opinnoista.

Tarkemmat tiedot, opetusaikataulut ja ilmoittautumisohjeet ovat opinto-ohjelmissa:

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) esittely

Ilmoittautumiset alkukesän opintoihin 7.4. alkaen