Ilmoittautumiset kesän 2014 opintoihin

Ilmoittautumiset kesän 2014 opintoihin 7.4. alkaenLöydä kesän laajasta opintotarjonnasta omasi:

• Tarjolla on satoja opintojaksoja. Monesta oppiaineesta voit suorittaa myös opintokokonaisuuden.
  • Opinnoissa on erilaisia opetusmuotoja: luentoja, kirjatenttejä, verkkotenttejä ja verkkokursseja.
  • Kesällä on myös uutuuksia sekä teemaluentosarjoja, joita ei järjestetä talvikaudella.

Opintotarjonta löytyy nyt myös Helsingin yliopiston WebOodista. Verkkopalvelumme opinto-ohjelmista on sinne linkityksiä. Huom! WebOodi ei toimi kunnolla Internet Explorer 8:lla eikä Firefox 11:llä.

Opinto-ohjelmat
WebOodi: Opinto-oppaat/Avoin yliopisto

Ilmoittautumiset kesäopintoihin kahdessa vaiheessa

Kesäopintoihin ilmoittaudutaan opinto-ohjelmissa opintojaksoittain. Mikäli haluat suorittaa opintokokonaisuuden, ilmoittaudu jokaiselle alajaksolle erikseen.

Ilmoittautumiset on jaettu kahteen osaan sen mukaan, alkavatko opinnot alku- vai loppukesästä. Kummassakin vaiheessa ilmoittautuminen tapahtuu oppiaineittain porrastetusti.

Ensimmäinen vaihe: ilmoittautuminen 12.5.–4.7. alkaviin opintoihin alkaa alla mainittuina päivinä klo 10

ma 7.4. Oikeustieteelliset, bio- ja ympäristötieteelliset, matemaattis-luonnontieteelliset ja muut opinnot
ti 8.4. Valtiotieteelliset ja humanistiset opinnot
ke 9.4. Käyttäytymistieteelliset opinnot
to 10.4. Kielet ja teologiset opinnot

Toinen vaihe: ilmoittautuminen 21.7.–31.8. alkaviin opintoihin alkaa alla mainittuina päivinä klo 10

ti 3.6. Valtiotieteelliset ja humanistiset opinnot
ke 4.6. Käyttäytymistieteelliset opinnot
to 5.6. Kielet ja teologiset opinnot
pe 6.6. Oikeustieteelliset, bio- ja ympäristötieteelliset ja matemaattis-luonnontieteelliset opinnot

• Ilmoittaudu opintoihin opinto-ohjelman ilmoittautumislinkistä. Helsingin yliopiston perustutkinto-opiskelija voi ilmoittautua opintoihin AD-lupaa käyttäen.
  • Opintoihin voi ilmoittautua niiden alkamiseen asti niin kauan kuin tilaa on. lmoittautumistilanteen näet opinto-ohjelman ilmoittautumislinkistä.
  • Muista perua ilmoittautumisesi, mikäli et osallistukaan opetukseen: turha ilmoittautuminen vie paikan toiselta opiskelijalta.

Opintojen hinta on 10 euroa/opintopiste ja se maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Helsingin yliopiston läsnä olevat perustutkinto-opiskelijat ilmoittautuvat muuten samoin kuin muutkin, mutta rastittavat ilmoittautumislomakkeeseen tiedon läsnäolosta. Tieto tarkistetaan automaattisesti Oodista.

Kesän 2014 opetus on maksuton Helsingin yliopiston perustutkinto-opiskelijoille, jotka ovat läsnä olevia keväällä 2014. Mahdollinen materiaalimaksu peritään myös heiltä.

Opinto-ohjelmat
Infotilaisuus 2.4.