Median muutos lähikuvassa Viestintäkentän ajankohtaiset ilmiöt -kurssilla

Median muutos lähikuvassa Viestintäkentän ajankohtaiset ilmiöt -kurssilla. Mitä on meneillään mediamaailmassa nyt? Isot perinteiset mediat ovat muuttamassa strategioitaan, ja uudenlaisia tapoja tehdä journalismia on syntymässä. Verkko ja sosiaalinen media haastavat perinteisen käsityksen median roolista. Tarvitaanko vielä mediaa?

Tule kuuntelemaan eri medioiden edustajien näkemyksiä viestinnän ja median muutoksesta ja medioiden tulevaisuuden suuntaviivoista. Luennoitsijoina on mm. Helsingin Sanomien, Ylen, MTV:n, viestintätoimiston ja vaihtoehtomedioiden edustajia.

Viestintäkentän ajankohtaiset ilmiöt -luentosarja on osa viestinnän aineopintoja. Suorittamalla kurssiin kuuluvan tentin ja tieteellisen esseen kurssista saa 5 op:n suorituksen.

Kurssi alkaa maanantaina 9.3.2015, ja se pidetään ilta-aikaan klo 16.15 alkaen.

Osallistujilta ei edellytetä aikaisempia opintoja viestinnästä. Kurssin hinta on 50 euroa.

Opintojaksosta vastaa lehtori Hannele Porkka Helsingin yliopiston Avoimesta yliopistosta.

Tarkemmat tiedot opinnoista sekä ilmoittautumisesta opinto-ohjelmassa.

Viestinnän esittely

Opiskele Avoimessa keväällä 2015!