Lisää opiskelutaitokursseja syksyllä 2014!

Kursseja opiskelutaitojen kehittämiseen. Kuva: HY kuvapankkiOpiskelutaitokurssit ovat maksuttomia ja tarkoitettu Helsingin yliopiston Avoimessa yliopistossa lv. 2014–2015 opiskeleville.

Tiedonhankinnan kurssit järjestetään ma 13.10. ja ti 11.11. yliopiston kirjastossa erityisesti Avoimen yliopiston opiskelijoille.
Lisätiedot ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Tavoitteena tutkinto -teemailta järjestetään to 13.11. verkossa. Se on suunnattu niille, jotka suunnittelevat yliopistoon pyrkimistä mm. pääsykokeiden, erillisvalintojen tai avoimen väylän kautta. Kerromme kuinka avoimen yliopiston opintoja voi hyödyntää tavoitteen saavuttamisessa.
Lisätiedot opinto-ohjelmassa.

Tenttimisen ABC -kurssi järjestetään ti 18.11. Kurssilla saat välineitä tenttiin lukemiseen, muistiinpanojen tekemiseen ja tentissä vastaamiseen. Tentti ei ole "pakollinen paha" vaan tilaisuus oppia!
Lisätiedot ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Opiskelutaitoiltoja ja kursseja järjestetään myös keväällä 2015. Ennakkotiedot ovat opinto-ohjelmassa; ilmoittautuminen alkaa 18.11.2014.

Kysy opintojen ohjaajilta

Opiskelutaitoillat verkossa