Helsingin yliopisto Helsingin yliopisto - Ikäihmisten yliopisto

Osallistu Ikäihmisten yliopistoa koskevaan tutkimukseen

Kasvatustieteen opiskelija Sari Kinnunen tekee pro gradu -tutkielmaa koskien Ikäihmisten yliopiston opiskelijoiden käsityksiä opiskelusta ja itsestä. Tutkimus toteutetaan sähköisenä kyselynä, ja vastaajiksi kutsutaan Ikäihmisten yliopiston opiskelijoita kautta maan. Voit osallistua tutkimukseen, jos täytät tänä vuonna vähintään 55 vuotta ja olet opiskellut Ikäihmisten yliopistossa keväällä 2013. Osallistumalla tutkimukseen olet mukana tuottamassa arvokasta tietoa ikääntyvien opiskelusta ja vaikuttamassa Ikääntyvien yliopistojen toiminnan kehittämiseen.

Kyselyyn tulee vastata viimeistään 30.4.2013. Siihen vastaaminen kestää noin 15 minuuttia. Vastauksia ja tuloksia käsitellään luottamuksellisesti ja nimettöminä niin, etteivät yksittäiset opiskelijat ole tunnistettavissa. Halutessasi voit osallistua kylpylälahjakortin (50 €) arvontaan, joka suoritetaan 15.5.2013. Arvonnan voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Linkki kyselylomakkeeseen: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/42305/lomake.html
(Huom! Osa opiskelijoista on saanut kyselyn myös omaan sähköpostiinsa. Vastaathan joka tapauksessa kyselyyn vain kertaalleen.)

Kiitos!

Lisätietoja: sari.kinnunen@helsinki.fi