Opintojen ohjauksen aikoja voi nyt varata netistä - uusi järjestelmä otettu käyttöön

Opintojenohjauksen nettiajanvarausOpintojen ohjauksen verkkosivujen kautta opiskelijat löytävät nyt linkin sähköiseen ajanvaraukseen. Opiskelijana voit itse varata tarjotuista vapaista ajoista sopivimman. Varauksen yhteydessä sinulta kysytään yhteystietoja ja pyydetään kertomaan mahdollisimman yksityiskohtaisesti mitä asia koskee.

Saat ajanvarauksesta  vahvistuksen antamaasi sähköpostiin. Samassa viestissä saat myös henkilökohtaisen PIN tunnuksen, jolla voit esim. muuttaa tai perua varauksen. Ajanvarauksesta lähtee myös muistutus päivää ennen tapaamista sähköpostiin ja/tai kännykkään.

Ajan voi varata viimeistään 1 viikkoa ennen tapaamista. Vapaita aikoja on merkitty aina n. 2 kk eteenpäin. Elo-syyskuun vapaita aikoja merkitään kalenteriin kesäkuussa.

Ajanvaraukseen

Henkilökohtainen opintojen ohjaus on kesätauolla 22.6. - 31.7.2015.

Lue lisää opintojen ohjauksesta.