Välivuosi opiskellen!

Avoimen opiskelija lukemassa. Kuva: Wilma Hurskainen

Keskiviikkona 19.8. klo 14–16 esitellään nuorille opiskelumahdollisuuksia Avoimessa yliopistossa.
Paikka: Tiedekulma Porthania, Yliopistonkatu 3, Helsinki.

• Nuori, tule mukaan kuulemaan ja kysymään, miten voit hyödyntää välivuoden opiskellen.
  • Etsitkö vielä omaa alaasi? Voit perehtyä eri oppiaineisiin niiden peruskursseilla.
  • Eikö pääsykokeissa tärpännyt vielä? Käytä välivuosi hyödyksesi suorittamalla yliopisto-opintoja etukäteen.
  • Opiskelu toimii myös hyvänä apuna valintakokeisiin valmistautumisessa.

Tilaisuus on keskusteleva ja paikalla on eri oppiaineiden edustajia vastaamassa kysymyksiin.

Tule löytämään oma polkusi yliopistoon!

Helsingin yliopiston Avoimessa yliopistossa voi opiskella kymmeniä eri oppiaineita. Lisäksi järjestetään kieli- ja yleisopintoja, jotka ovat pakollinen osa yliopistotutkintoa. Opinnot voi liittää tutkintoon, jos myöhemmin olet tutkinto-opiskelijana yliopistossa.

Tiesithän että:

• Opiskelijat otetaan yleensä ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Opinnot voi suorittaa työn ohella: luennot yleensä iltaisin ja viikonloppuisin.
  • Paljon verkko-opintoja.
  • Opintojen hinta on 15 euroa/opintopiste.

Avoimen yliopiston opintotarjonta
Tule opiskelijaksi