Kasvatustieteitä MOOCina!

Innostu kasvatustieteiden opiskelusta ja oman oppimisesi tietoisesta ohjaamisesta!

Johdatus kasvatustieteisiin -mooc. Kuva: Wilma Hurskainen

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) perusopintoihin kuuluva jakso Johdatus kasvatustieteisiin 3 op käynnistyy kaikille avoimena Mooc-verkkokurssina 26.10.2015 ja mukaan voi tulla 4.4.2016 saakka. Opintojakson voi suorittaa joustavasti itselleen sopivana ajankohtana 26.10.2015–18.4.2016 välisenä aikana nopeammassa tai hitaammassa aikataulussa.

P1 Johdatus kasvatustieteisiin 3 op -opintojaksolla tutustut yleisen ja aikuiskasvatustieteen keskeisiin kysymyksiin, tehtäväalueisiin ja pyrkimyksiin. Tavoitteena on, että opintojakson suoritettuasi olet saanut yleiskäsityksen kasvatustieteen ja aikuiskasvatustieteen

• historiallisista lähtökohdista, tutkimustraditiosta ja keskeisistä vaikuttajista
  • tehtävistä, tutkimuskohteista, käsitteistä ja kysymyksistä
  • ajankohtaisesta tutkimuksesta ja sen eri lähestymistavoista.

Mooc-jaksolle voi osallistua ilman maksua ja ilmoittautumista – innostuksesta ja mielenkiinnosta.

Rekisteröityminen kurssille alkaa 19.10.2015.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) esittely

Avoimen yliopiston uusi opintotarjontapalvelu
Lisää tietoa ilmoittautumisesta ja maksuista