Tekstiilit, kuluttajuus ja kestävä kehitys -verkkokurssi elokuussa 2015

Pursuileeko vaatekaappisi? Mietityttääkö sinua tekstiiliteollisuuden vaikutus ympäristöön ja ihmiseen?

Vaatekaapin inventaario Tekstiilit, kuluttajuus ja kestävä kehitys -verkkokurssilla.

Avoimen yliopiston kesäopetuksessa järjestetään käsityötieteen verkkokurssi Tekstiilit, kuluttajuus ja kestävä kehitys (2 op). Opintojaksolla

• perehdyt kuluttajuuden keskeisiin käsitteisiin sekä tekstiilien elinkaareen ja kuluttamiseen kestävän kehityksen näkökulmasta
  • opit ymmärtämään materiaalien, niiden välittämien mielikuvien ja merkitysten kokonaisuutta suhteessa kestävään kehitykseen.

Koska jakso suoritetaan kokonaisuudessaan verkossa, voit opiskella mistä päin tahansa – vaikka kesämökiltä laiturin nokasta!

Verkko-oppimisympäristö Moodlessa katsotaan opettajan laatimia luentotallenteita, luetaan ajankohtaisia artikkeleita, keskustellaan yhdessä jakson aiheista sekä tehdään oppimistehtäviä ja verkkotentti. Yksi oppimistehtävistä on oman vaatekaapin inventaario, jolloin pääset tutustumaan syvällisemmin itseesi tekstiilien kuluttajana.

Opinnot alkavat maanantaina 10.8. Ilmoittautuminen on nyt käynnissä! Jakso on täynnä, mutta voit ilmoittautua jonoon.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Käsityötieteen esittely
Verkko-opiskelu