Tutustu kesän opintotarjontaan!

Ennakkotiedot kesän 2015 opinnoista on julkaistu. Vahvistetut tiedot julkaistaan opinto-ohjelmissa 11.3.

Löydä kesän laajasta opintotarjonnasta omasi:

• Tarjolla on satoja opintojaksoja. Monesta oppiaineesta voit suorittaa myös opintokokonaisuuden.
  • Opinnoissa on erilaisia opetusmuotoja: luentoja, kirjatenttejä, verkkotenttejä ja verkkokursseja.
  • Kesällä on myös uutuuksia sekä teemaluentosarjoja, joita ei järjestetä talvikaudella.

Opinto-ohjelmat
WebOodi: Opinto-oppaat/Avoin yliopisto

Ilmoittautuminen alkukesän opintoihin alkaa huhtikuussa

Kesäopintoihin ilmoittaudutaan opintojaksoittain. Ilmoittautumiset on jaettu kahteen osaan sen mukaan alkavatko opinnot alku- vai loppukesästä.

• Ilmoittautuminen 11.5.–15.7. alkaviin opintoihin: ilmoittautumiset oppiaineittain porrastetusti 14.4.–17.4. alkaen.
  • Ilmoittautuminen 16.7.-29.8. alkaviin opintoihin: ilmoittautumiset oppiaineittain porrastetusti 2.6.–5.6. alkaen.

Opintoihin ilmoittaudutaan verkkopalvelussa: opinto-ohjelmassa on linkki ilmoittautumiseen. Opintoihin voi ilmoittautua niiden alkamiseen asti niin kauan kuin tilaa on. Opintojen hinta on 10 euroa/opintopiste ja se maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Kesän 2015 opetus on maksuton Helsingin yliopiston perustutkinto-opiskelijoille, jotka ovat läsnäolevia keväällä 2015. Mahdollinen materiaalimaksu peritään myös heiltä.

Kesäopetuksen infotilaisuus on keskiviikkona 8.4. klo 17.