Opiskele Avoimessa keväällä 2015!

Opiskele Avoimessa keväällä 2015!Ilmoittautuminen Avoimen yliopiston kevään opintoihin alkaa tiistaina 18.11. klo 10.

Keväällä 2015 alkaa monia opintokokonaisuuksia sekä yksittäisiä opintojaksoja, muun muassa

• Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) perus- ja aineopinnot
  • Ravitsemustieteen perusopinnot
  • Kasvun haasteet nuoruudessa (3 op)
  • Media ja demokratia (5 op).

Voit ilmoittautua myös aiemmin alkaneiden opintokokonaisuuksien ensi kevään opintojaksoille.

Keväällä 2015 alkavat opinnot
WebOodi: Opinto-oppaat/Avoin yliopisto
Oppiaineet
Tule opiskelijaksi

Miten ilmoittaudut?

• Opintomaksu 10 euroa / opintopiste maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.
  • Ilmoittaudu opintoihin opinto-ohjelman ilmoittautumislinkistä.
  • Voit ilmoittautua opintojen alkamiseen saakka, mikäli opinnoissa on tilaa. lmoittautumistilanteen näet opinto-ohjelman ilmoittautumislinkistä.
  • Ilmoittaudu opiskelijaneuvonnassa, mikäli opintomaksu laskutetaan työnantajalta tai muutoin yrityslaskutuksena.
  • Avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitoksissa (kuten kansanopistoissa ja työväenopistoissa) ilmoittautumisajat ja -käytännöt sekä opintomaksut ja perumisehdot vaihtelevat.

Tiedot opinnoista ja ilmoittautumiset opinto-ohjelmissa.
Käyttäjätunnukset Avoimessa yliopistossa
Opiskelijana opistossa

Apua opintojen suunnitteluun

Infotilaisuus kevään opinnoista on keskiviikkona 5.11. klo 17.00–18.30 Porthaniassa, Yliopistonkatu 3.
Lisätietoa

Tavoitteena tutkinto -teemailta verkossa torstaina 13.11. klo 17.00–18.30. Lisätietoa

Näihin tilaisuuksiin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Tervetuloa!