Työnantajalta tukea opintoihin

Avoimen yliopiston opinnot sopivat hyvin ammattitaidon kehittämiseen monella eri alalla. Työnantaja voi tukea opintoja esim. antamalla mahdollisuuden käyttää työaikaa opiskeluun ja/tai maksamalla työntekijän opintomaksut. Myös monet ammattijärjestöt tukevat jäsentensä opiskelua.

Mikäli työnantaja tai muu taho maksaa opintosi, ilmoittaudu opiskelijaksi suoraan asiakaspalveluun. Verkkopalvelun kautta ilmoittautuessa opintomaksu pitää maksaa ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli opinnot laskutetaan yritykseltä, ilmoittautuminen tapahtuu asiakaspalvelun kautta.

Jos haluat lisätietoja siitä, mitä Avoin yliopisto voi tarjota henkilöstökoulutukselle, ota yhteyttä! Keskustelemme mielellämme eri vaihtoehdoista.

Tietoa työnantajille ja yhteystiedot
Asiakaspalvelu