Tiedetori Helsingin Kirjamessuilla – myös Avoin yliopisto mukana

Tiedetori. Logo: Jussi Karjalainen,http://www.tsv.fi/tiedetori/

Helsingin Kirjamessuilla lokakuussa järjestetään ensimmäisen kerran Tiedetori-tapahtuma. Kahtena iltapäivänä on mahdollisuus kuulla keskusteluja, väittelyjä ja esityksiä uusimmista tutkimustuloksista. Mikä tekee tietokirjasta hyvän? Kuuluuko asiantuntijoiden ääni julkisuudessa? Ovatko suomalaislapset onnellisia? Tiedetori tarjoilee monipuolisen kattauksen uusimpia tutkimustuloksia ja ajankohtaisia aiheita.

Avoimesta yliopistosta mukana ovat lehtori Juhani Lehto, yliopistonlehtori, dosentti Maaria Linko sekä yliopistonlehtori Lotta Uusitalo-Malmivaara. Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Tiedetori järjestetään Takauma-lavalla torstaina 24.10. klo 15–18 ja perjantaina 25.10. klo 15–20.
Aukioloajat ja pääsyliput
Seuraa tapahtumaa Facebookissa
Keskustele Twitterissä: #tiedetori

Tiedetori-tapahtuman järjestävät yhteistyössä Tieteellisten seurain valtuuskunta, Aalto-yliopisto, Helsingin yliopisto, Helsingin yliopiston Avoin yliopisto, Maanpuolustuskorkeakoulu, Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, Suomen Akatemia, Suomen tiedetoimittajain liitto, Tiedekeskus Heureka, Tiedonjulkistamisen neuvottelukunta, Tieteen kieli – Vetenskapens språk -projekti, Tieteen päivät ja Tutkas.