Aloita opiskelu Avoimessa yliopistossa

Ehdit vielä syksyllä mukaan opintoihin

Aloita opiskelu Avoimessa yliopistossa

Monissa opintokokonaisuuksissa on jaksoja, jotka alkavat vasta loppusyksyllä. Voit ilmoittautua opintoihin niiden alkamiseen asti, mikäli opintoryhmässä on tilaa.

Jos opintojakso suoritetaan tenttinä, mukaan mahtuvat yleensä kaikki halukkaat. Muista ilmoittautua viimeistään 10 päivää ennen tenttiä.

Opintoihin ilmoittaudutaan verkkopalvelun opinto-ohjelmissa. Tarkista opinto-ohjelmasta ilmoittautumisohjeet sekä tiedot opintojen ajasta, paikasta ja maksuista. Ilmoittautuminen-linkistä näet, onko opintojaksolla vielä tilaa.

Avointa yliopisto-opetusta on myös monissa Avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitoksissa kuten kansanopistoissa ja työväenopistoissa. Tarkista yhteistyöoppilaitoksissa järjestettävien opintojen ilmoittautumisajat ja -käytännöt opinto-ohjelmista.

Syksyn 2013 opintotarjonta

Ilmoittautuminen keväällä alkaviin opintoihin

Joihinkin kevään 2014 opintoihin voi jo ilmoittautua. Kaikki kevään opinto-ohjelmat julkaistaan 15.10. ja ilmoittautuminen alkaa 18.11.

Ennakkotiedot keväällä 2014 alkavista opinnoista

Opiskelutaidot