Kesäopintoihin ehtii vielä

Ilmoittautumiset loppukesän opintoihin ovat alkaneet – myös osaan alkukesän opinnoista ehdit vielä mukaan!

Opintoihin voi ilmoittautua opintojen alkamiseen saakka, mikäli niissä on tilaa. Ryhmät täytetään pääsääntöisesti ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen 23.7.–31.8. alkaviin opintoihin alkaa alla mainittuina päivinä klo 10.

ma 4.6. Oikeustieteelliset, bio- ja ympäristötieteelliset, matemaattis-luonnontieteelliset, farmasian ja maatalous-metsätieteelliset opinnot
ti 5.6. Valtiotieteelliset ja humanistiset opinnot
ke 6.6. Käyttäytymistieteelliset opinnot
to 7.6. Kielet ja teologiset opinnot

Kesäopintoihin ilmoittaudutaan opinto-ohjelmissa opintojaksoittain. Mikäli haluat suorittaa opintokokonaisuuden, ilmoittaudu jokaiselle alajaksolle erikseen.

Ilmoittautuminen on sitova ja opintomaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna. Helsingin yliopistossa lukuvuodelle 2011–2012 tai keväälle 2012 läsnä oleviksi ilmoittautuneille perustutkinto-opiskelijoille kesän 2012 opetus on maksutonta. Mahdollinen materiaalimaksu peritään myös heiltä.

Tarkista opinto-ohjelmasta ilmoittautumisohjeet sekä tiedot opintojen ajasta, paikasta ja maksuista.

Kesän 2012 opinto-ohjelmat
Koko opintotarjonta

Miten opiskelemaan pääsee?

Kesäesite (pdf, 893 kt, 16 sivua)