Helsingin yliopisto Helsingin yliopisto - Ikäihmisten yliopisto

Ikäihmisten yliopiston 25-vuotisjuhla

Helsingin yliopiston ikäihmisten yliopiston toiminta käynnistyi yhteistyössä Espoon työväenopiston kanssa vuonna 1985. 25-vuotista toimintaa juhlitaan tieteen ja taiteen antia yhdistäen sen alkujuurilla Tapiolassa.

Torstaina 9.12.2010 klo 13–16.30
Tapiolasali, Espoon kulttuurikeskus

• Juhlan avaussanat: Rehtori Tarja Lang, Espoon kaupungin työväenopisto ja johtaja, professori Tapio Kosunen, Helsingin yliopiston Avoin yliopisto
  • Oppimiskyky säilyy läpi elämän: Erikoistutkija, PsT Virpi Kalakosken juhlaluento muistin ja oppimisen tutkimuksesta tänään
  • Juhlamaljat
  • Ajan sylissä – musiikkia ja monologeja: Tapiolan lausujat tekevät näyttämöllä näkyviksi elämäntarinoitaan matkaten ajan sylissä, Toni Edelmannin huikaisevan kauniin musiikin säestyksellä. Koskettavan, yleisön suosion voittaneen teoksen on ohjannut Marjatta Rinne.

Tervetuloa!

Juhla on avoin kaikille. Osallistumismaksu 10 euroa.

Juhlaan ilmoittautuminen omaan opintoryhmään syyslukukaudella 2010 tai Ikäihmisten yliopistoon perjantaihin 30.11.2010 mennessä: puhelimitse (09) 191 28027 tai sähköisellä ilmoittautumislomakkeella.

Juhlan järjestävät Espoon kaupungin työväenopisto ja Helsingin yliopiston Avoin yliopisto.

Halutessanne voitte tukea Helsingin yliopiston Ikäihmisten yliopiston toimintaa ja sen kehittämistä osoittamalla lahjanne Ikäihmisten yliopiston rahastoon: 157230-30072/IBAN FI 32 1572 3000 0300 72 / BIC NDEAFIHH. Viesti: Ikäihmisten yliopisto / lahjoittajan nimi ja postiosoite.

Juhlan esite (pdf, 180 kt)
Tiivistelmä juhlaluennosta (pdf, 213 kt)