Ympäristötietoutta Avoimesta yliopistosta

Helsingin yliopiston Ympäristöalan monitieteisen sivuaineopintokokonaisuuden opintojakso Johdatus monitieteisiin ympäristöopintoihin (5 op) on nyt tarjolla myös Avoimen yliopiston syksyn opinto-ohjelmassa.

Johdatus monitieteisiin ympäristöopintoihin -luentosarja Helsingissä ja verkossa syys-joulukuussa 2015.

Kurssilla esitellään laajasti ympäristöalan tutkimusta Helsingin yliopistossa. Aihepiirit kattavat niin ympäristömuutoksen ja -politiikan kuin ympäristöoikeuden ja -historian.

Voit tulla kuuntelemaan yli 20 luennoitsijan luentoja paikan päälle tiistai-iltapäivisin tai kuunnella ne reaaliaikaisesti etänä verkossa. Luennot myös tallennetaan eli ne ovat kuunneltavissa Moodle-oppimisympäristössä, joten opintojakso on mahdollista suorittaa täysin etäopintoina tekemällä verkkotehtäviä ja oppimispäiväkirja.

Opintojakso on pakollinen uusissa Ympäristötieteiden kandiopintojen perusopinnoissa.

Luento-ohjelma

Lisätietoja ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Ympäristötieteiden esittely
Kysy ympäristötieteistä

Ilmoittautuminen syksyn opintoihin on käynnissä
Avoimen yliopiston uusi opintotarjontapalvelu
Lisää tietoa ilmoittautumisesta ja maksuista
Verkko-opinnot – opiskelua ajasta ja paikasta riippumatta?