Avoimen yliopiston opintotarjonta uudessa opetushaussa

Opintotarjonta myös mobiilisti uudessa opetushaussa. Kuva: Wilma Hurskainen

Uusi opetushaku kokoaa yhteen Avoimen yliopiston opintotarjonnan. Haku on osoitteessa https://courses.helsinki.fi/fi/open-university/.

Valmiiden hakutuloslistausten sijaan voit tutustua opintotarjontaan tekemällä itse hakuja sanahaulla tai rajaamalla hakutuloksia opiskelumuodon, alkamisajankohdan, paikkakunnan, tiedekunnan, opetuskielen tai oppiaineen mukaan. Voit myös järjestellä saamaasi hakutuloslistausta; saat opinnot esimerkiksi aikajärjestykseen klikkaamalla listauksen Aloituspäivä-otsikkoa.

• Ilmoittaudu opintoihin kurssiesitteen ilmoittautumislinkistä.
  • Aiemmin alkaneita opintoja voit edelleen tarkastella Avoinyliopisto.fi-palvelun opinto-ohjelmista, esimerkiksi oppiaineittain ja alkamislukukausittain.

Uusi palvelu toimii myös mobiililaitteilla.

Ruotsin- ja englanninkieliset käyttöliittymät eivät toimi vielä oikein (esimerkiksi osa tiedoista näkyy vain suomeksi).

Myös oppiaineiden esittelyt uudessa opintotarjontapalvelussa

Uuden opetushaun lisäksi voit tutustua opintoihin myös oppiaineittain.

• Oppiaineet on jaoteltu aiheittain.
  • Oppiaineen sivulta pääset tutustumaan opintojaksoihin ja opintokokonaisuuksiin.
  • Opintojaksosivulta Opetus ja ilmoittautuminen -kohdasta näet kaikki jakson eri aikoina ja eri paikoissa tai verkossa järjestettävät opinnot ja pääset ilmoittautumaan. Samasta kohdasta löydät myös Kurssiesite-linkin: saman sivun, joka löytyy uuden opetushaunkin kautta.