Kesytä keskeytyneet kasvatustieteiden opinnot

• Jäikö perus- tai aineopintojen suorittaminen kesken?
  • Oletko epävarma siitä, mitä opintojaksoja sinulta vielä kokonaisuudesta puuttuu?

Jäivätkö kasvatustieteiden opintosi kesken?

Nyt kannattaa opiskella kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) opintokokonaisuus kasaan ennen kuin käyttäytymistieteellisen tiedekunnan tutkintovaatimukset uudistuvat 1.8.2016.

Jos sinulla on voimassaoleva Helsingin yliopiston käyttäjätunnus, voit tarkistaa omat suoritustietosi joko WebOodista tai Flammasta. Vaihtoehtoisesti voit tilata itsellesi opintosuoritusotteen.

Käytä hyväksesi opintojesi suunnittelussa opinto-ohjelmista löytyviä kasvatustieteiden valmiita opintopolkuja, joista näet milloin kutakin opintojaksoa lukuvuoden aikana järjestetään lähiopintoina, verkko-opintoina tai kirja- ja verkkotentteinä.

Voit myös ottaa yhteyttä kasvatustieteiden opintosihteeriin tai tuutoreihimme, jotka kertovat sinulle, mitä opintojaksoja sinulta puuttuu ja auttavat sinua laatimaan opintosuunnitelman opintojen loppuunsaattamiseksi:

Kasvatustieteet (yleinen ja aikuiskasvatustiede)
WebOodi-ohjeet
Flamma: Opintoni
Opintosuoritusote

Ilmoittautuminen syksyn opintoihin on käynnissä
Avoimen yliopiston uusi opintotarjontapalvelu
Lisää tietoa ilmoittautumisesta ja maksuista
Opiskelijana opistossa
Opinnot 2015–2016 -esite