Julkishallinnon viestintä – koskettaa sinua?

Julkishallinnon viestintää. Kuva: Johannes Jansson/norden.orgKunta, Kela, ministeriö, poliisi, kirkko, Tilastokeskus, eduskunta, Kansallisooppera, Kiasma, yliopisto, koulu...

Kaikki tarvitsemme julkishallintoa. Se kuuluu hyvinvointiin. Mitä tiedät näiden tavasta viestiä? Haluaisitko tutustua paremmin tai saada apua omaan työhösi julkisella sektorilla?

Julkishallinnon viestintä -opintojakso (5 op) on käytännönläheinen harjoituskurssi erilaisiin julkishallinnon viestintätapoihin. Kurssilla

• tehdään vierailuja keskeisiin julkishallinnon viestintäyksiköihin, ministeriöihin, eduskuntaan, kaupungille
  • opitaan viestintää ohjaavat lait ja säännöt sekä
  • analysoidaan demokratian ja byrokratian näkökulmista joitakin julkishallinnon viestinnän materiaaleja päätöksistä ja palveluista.

Kurssista vastaa ministeriöiden viestinnästä väitellyt Avoimen yliopisto-opettaja Salli Hakala.

Kurssi alkaa ma 26.1.2015. Osallistujilta ei edellytetä aiempia opintoja viestinnästä.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Viestinnän esittely

Opiskele Avoimessa keväällä 2015!