Jäikö esseesi kesken?

Jäikö esseesi kesken - tukikurssi kirjallisten töiden tekemiseen

Onko esseen tai oppimispäiväkirjan kirjoittamisen aloittaminen vaikeaa? Vai jäikö esseesi tai oppimispäiväkirjasi hyvästä alusta huolimatta kesken?

Jäikö esseesi kesken on verkossa itsenäisesti tutustuttava tukikurssi kaikille opiskelijoille, jotka kaipaavat neuvoja kirjallisten töiden tekemiseen, esimerkiksi miten kirjoittamisen aloittamisen vaikeutta voidaan helpottaa.

Tukikurssilla käydään läpi kirjoittamisprosessia mm. kirjoittamisen aloittamisen ja oman ajankäytön näkökulmasta sekä kielenhuollon näkökulmasta. Vaikka materiaali on suunniteltu erityisesti kirjallisia kurssitöitä varten, materiaalista voi olla hyötyä soveltuvin osin myös tenttivastaustekniikan harjoitteluun.

Tukikurssin materiaalit löytyvät Moodlesta ja sivuille voi kirjautua ti 31.5.2016 asti.

Lisätietoja ja tukikurssin verkko-osoite opinto-ohjelmassa.