Kiinnostavatko kehitysmaiden ympäristökysymykset sinua?

Jätevirtaa Kiberan slummissa. Kuva: Laura Rantanen, http://www.flickr.com/photos/mlk_global/Nyt sinulla on mahdollisuus osallistua Ympäristö ja kehitys (5 op) -verkkokurssille! Kurssisivut avautuvat 1.4., mutta opintoihin voi ilmoittautua 10.4. asti.

Luentotallenteita kuuntelemalla hahmotat kehitysmaiden ympäristökysymyksiä useiden eri toimijoiden ja yhteiskunnallisten tasojen toimintakenttänä. Luentoja voit kuunnella omaan tahtiisi vaikkapa lenkkipolulla.

Kurssilla opit myös jäsentämään kehitysmaiden ympäristökysymyksiin liittyviä teoreettisia käsitteitä, analyyttisia näkökulmia ja metodologisia valintoja.

Kurssi suoritetaan luentoja kuuntelemalla, osallistumalla kuvakeskusteluun ja kirjoittamalla essee. Kurssin lopuksi on verkkotentti.

Opintomaksu: 50 euroa

Kurssi sisältyy kehitysmaatutkimuksen aineopintoihin.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Kehitysmaatutkimuksen esittely