Avoimen verkkosivut uudistuivat – myös Flamma käyttöön

Uudistuksia Avoimen verkkopalveluihinAvoimen yliopiston suomenkieliset verkkosivut uudistuivat 11.6. Samalla julkaistiin myös sivustomme Helsingin yliopiston Flamma-intranetissa.

• Verkkopalvelusta löydät edelleen mm. tiedot opintotarjonnasta, ohjeet ilmoittautumiseen, opiskelutaitoihin liittyvät sisällöt sekä Omat sivut -palvelun. Oppimateriaalit-osio on poistettu, mutta opiskelua tukevat materiaalit löytyvät Opiskelun taito -sivuilta ja muita aineistoja oppiaineiden esittely-sivulta.
  • Flammaan siirtyivät opiskelun aikana tarvittavat tiedot, kuten tentteihin ja todistuksiin liittyvät ohjeet. Lisätietoa
  • Opetuksen käytäntöihin liittyvä ohjeistus opettajille siirtyi myös Flammaan. Opettajien pedagogiseen tukeen liittyvät sisällöt säilyvät verkkopalvelussa.
  • Myös Oppilaitosyhteistyö-sivut on uudistettu.

Avoimen yliopiston Flammassa on mm. Opiskelijalle- ja Opetuksen tueksi (Opettajille) -kanavat. Huomaathan, että kaikki sivut löytyvät Flammassa oikean reunan valikosta. Näin käytät Flammaa

Avoimen opiskelijat pääsevät Flammaan opintojen alussa saatavalla Helsingin yliopiston käyttäjätunnuksella (AD-lupa). Oppilaitosten yhdyshenkilöt ja ne tuntiopettajat, joilla ei ole AD-lupaa, pääsevät Flammaan kevyttunnuksellaan.

Avoimen yliopiston Flamma
Helsingin yliopiston Flamma (intranetin pääsivu)
AD-luvalla ja kevyttunnuksella saatavat palvelut

Lisätietoja:

Päivi Leppänen