Opintojen ohjausta verkossa

Avoimessa yliopistossa on nyt mahdollista varata aika opintojen ohjaukseen verkossa. Adobe Connect -ohjelman avulla voit keskustella opintojen ohjaajan kanssa missä tahansa, kunhan käytössäsi on verkkoyhteys. Ohjelma toimii tietokoneella selaimessa, joten koneelle ei tarvitse asentaa mitään ohjelmaa, tarvitset vain mikrofonin ja kameran. Opintojen ohjauksesta saat apua ja tukea opintojesi suunnitteluun ja opiskelumuodon valintaan sekä neuvoja, miten voit kehittää omia opiskelutaitojasi. Ajan varanneille lähetetään ohjeet osallistumista varten.

Voit varata 45 minuutin ajan opintojen ohjaukseen verkossa. Aikoja on syksyllä 2014 joka toinen torstai klo 15–17 välillä, alkaen 21.8. Voit edelleen varata ajan myös henkilökohtaiseen tapaamiseen tai keskustella ohjaajien kanssa puhelimitse päivytysaikoina.

Varaa aika joko lomakkeella tai puhelimitse. Opintojen ohjaajat ovat tavoitettavissa 11.8. alkaen ma–ti klo 10–13, ke klo 13–16, p. 02941 28321.

Tietoa AC:n käytöstä