Verkko edellä yhteiskuntaan

Verkosta on tullut merkittävä kansalaisten vaikuttamisen väline. Millaisia ovat verkossa muodostuneet vuorovaikutuksen ja toiminnan käytännöt ja mihin suuntiin ne ovat kehittymässä?

Verkko ja kansalaiset (5 op) -kurssi alkaa Moodle-oppimisympäristössä alkutehtävällä keskiviikkona 15.5.

Kurssi tarjoaa analyyttisiä työkaluja, joiden avulla voisimme paremmin tunnistaa verkon erilaisia kehityssuuntia ja niihin kytkeytyviä yhteiskunnallisia ja kulttuurisia seurauksia.

Ajankohtaista verkkokurssia vetää YTT Pauliina Lehtonen, joka on väitellyt kansalaisten kokemuksellisesta tiedosta ja performatiivisistä osallistumiskäytännöistä (väitöskirja). Kurssi kuuluu viestinnän aineopintojen jaksoon K9d Viestinnän erityisalueita.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Viestinnän opinnot kesällä 2013
Viestinnän esittely