Mikä nuoria yhteiskunnallisesti pännii ja aktivoi: politiikka sosiaalisessa mediassa – vai sukupolvien välinen jäynä?

Jos sinua kiehtoo se, miten nuoret nykyisin kapinoivat ja politikoivat, tule ihmeessä Nuorten poliittinen kulttuuri ja sukupolvipolitiikka -verkkokurssille!

– Tehtävien ja keskusteluiden avulla pohdimme, miten nykynuori edustuksellisen demokratian lisäksi politikoi kuluttamalla, omilla nettitaidoillaan ja digiprojekteissa populismista kansalaisliikkeisiin. Samoin mietimme, kuinka sukupolvet asettuvat toisiaan vastaan – elämäntavan ja yhteiskunnan mitassa?, kertoo kurssistaan valtio-opin opettaja Kari Paakkunainen.

Kurssi ja verkkotentit korvaavat opintoja valtio-opissa, yhteiskuntapolitiikassa ja nuorisotutkimuksessa.

Kurssi alkaa 12.3.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmissa:
Valtio-oppi
Nuorisotutkimus