Osallistu tutkimuksen tekemiseen ja tutustu samalla paremmin itseesi

Kuinka läsnä olet elämän tavallisissa tilanteissa? Osallistu Avoimen yliopiston lehtoreiden tutkimukseen vastaamalla kyselyyn.

Mindfulness eli tietoinen hyväksyvä läsnäolo on kehitettävissä oleva taito. Se on myös ominaisuus tai piirre, jota jossain määrin esiintyy kaikissa ihmisissä ilman harjoitteluakin.

Avoimen yliopiston erityispedagogiikan lehtorit Juhani E. Lehto ja Lotta Uusitalo-Malmivaara sekä pedagoginen lehtori Saara Repo ovat käynnistäneet tutkimuksen, jossa selvitetään mindfulnessin ja psyykkisen hyvinvoinnin välisiä yhteyksiä.

Osallistu tutkimuksen tekemiseen täyttämällä sähköinen lomake osoitteessa: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/41016/lomake.html 21.5.2013 mennessä.

Lomakkeen täyttö vie 15–20 minuuttia. Jos haluat, voit ilmoittaa lomakkeessa sähköpostiosoitteesi. Tällöin saat sähköpostiviestinä tiedon omista masennus- ja onnellisuuspisteistäsi sekä niiden tulkintaohjeet. Sähköpostiosoitteen antaminen on vapaaehtoista. Vastauksia käytetään tutkimuksen tekemiseen eikä niitä yhdistetä sähköpostiosoitteisiin tai luovuteta muuhun käyttöön.

Tutkijat toivovat vastaajiksi yli 18-vuotiaita miehiä ja naisia. Tutkimuslinkkiä saa jakaa eteenpäin.

Lisätietoa tutkimuksesta: juhani.e.lehto[ät]helsinki.fi