Suunnittele kesäopintojasi jo nyt! Ilmoittautumiset alkukesän opintoihin 15.4. alkaen

• Käsityötiedettä verkossa: Tekstiilit, kuluttajuus ja kestävä kehitys
  • Monitieteinen vierailijaluentosarja Suomalaiset Euroopan Unionin politiikassa
  • Opintoja myös englanniksi, muun muassa Calculus I ja II, Development Economics I ja II.

Vietä kesä opiskellen! Kesän opintotarjonnassa on satoja muitakin opintojaksoja. Monesta oppiaineesta voit suorittaa myös opintokokonaisuuden.

Ilmoittautumiset kesäopintoihin kahdessa vaiheessa

Kesäopintoihin ilmoittaudutaan opinto-ohjelmissa opintojaksoittain. Mikäli haluat suorittaa opintokokonaisuuden, ilmoittaudu jokaiselle alajaksolle erikseen.

Ilmoittautumiset on jaettu kahteen osaan sen mukaan, alkavatko opinnot alku- vai loppukesästä. Kummassakin vaiheessa ilmoittautuminen tapahtuu oppiaineittain porrastetusti.

Ensimmäinen vaihe: ilmoittautuminen 13.5.–5.7. alkaviin opintoihin alkaa alla mainittuina päivinä klo 10

ma 15.4. Oikeustieteelliset, bio- ja ympäristötieteelliset ja matemaattis-luonnontieteelliset opinnot
ti 16.4. Valtiotieteelliset ja humanistiset opinnot
ke 17.4. Käyttäytymistieteelliset opinnot
to 18.4. Kielet ja teologiset opinnot

Toinen vaihe: ilmoittautuminen 23.7.–31.8. alkaviin opintoihin alkaa alla mainittuina päivinä klo 10

ma 3.6. Oikeustieteelliset, bio- ja ympäristötieteelliset ja matemaattis-luonnontieteelliset opinnot
ti 4.6. Valtiotieteelliset ja humanistiset opinnot
ke 5.6. Käyttäytymistieteelliset opinnot
to 6.6. Kielet ja teologiset opinnot

Kes&aesite 2013

Ilmoittaudu opintoihin opinto-ohjelman ilmoittautumislinkistä. Opintoihin voi ilmoittautua niiden alkamiseen asti niin kauan kuin tilaa on. lmoittautumistilanteen näet opinto-ohjelman ilmoittautumislinkistä. Muista perua ilmoittautumisesi, mikäli et osallistukaan opetukseen: turha ilmoittautuminen vie paikan toiselta opiskelijalta.

Opintojen hinta on 10 euroa/opintopiste ja se maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.

Helsingin yliopiston läsnäolevat perustutkinto-opiskelijat ilmoittautuvat muuten samoin kuin muutkin, mutta rastittavat ilmoittautumislomakkeeseen tiedon läsnäolosta. Tieto tarkistetaan automaattisesti Oodista.

Kesäopetus on maksutonta Helsingin yliopiston läsnäoleville (lukuvuosi 2012–13 tai kevät 2013) perustutkinto-opiskelijoille. Mahdollinen materiaalimaksu peritään myös heiltä.

Opinto-ohjelmat
Infotilaisuus 11.4.
Tulossa muutoksia verkkopalveluun kirjautumiseen
Kesäesite 2013 (pdf, 628 kt, 16 sivua)