Kesällä kasvatustieteiden perusopintoja monessa eri kaupungissa

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) perusopintoja (25 op) voi opiskella kesän 2013 aikana sekä Avoimen yliopiston omina opintoina että monessa Avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitoksessa. Opinnot alkavat Helsingissä, Hämeenlinnassa, Kotkassa ja Lahdessa.

Perusopinnoissa perehdyt sekä yleiseen kasvatustieteeseen että aikuiskasvatustieteeseen. Tarkastelussa on kasvatuksen, koulutuksen, oppimisen ja kehittämistoiminnan koko kirjo lapsuudesta vanhuuteen saakka. Kasvatustieteistä saat uudenlaisia näkökulmia ja voit syventää teoreettista ajattelua kasvatuksen, koulutuksen, oppimisen sekä opetuksen ilmiöistä.

Opinnot alkavat toukokuussa.

Yhteistyöoppilaitosten ilmoittautumiskäytännöt ja opintomaksut poikkeavat Avoimen yliopiston omista opinnoista. Tarkemmat tiedot, opetusaikataulut ja ilmoittautumisohjeet ovat opinto-ohjelmissa:

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) esittely

Opiskelijana opistossa