Erityispedagogiikka – ratkaisuja erityisiin kasvatus- ja koulutustilanteisiin

Erityispedagogiikka - ratkaisuja erityisiin kasvatus- ja koulutustilanteisiin. Kuva: http://www.flickr.com/photos/ecastro/4430427537
  • Kohtaatko työssäsi tai kotona kasvatus- tai ohjaustilanteita, joissa tavalliset keinot eivät toimi?
  • Oletko kiinnostunut pohtimaan koulutusta, perhettä ja työelämää erityisiä ratkaisuja vaativien ryhmien näkökulmasta?

Esimerkiksi näistä aiheista saat lisätietoja Erityispedagogiikan perusopinnoissa 25 op. Perusopinnot antavat pedagogisia valmiuksia erityistukea tarvitsevien henkilöiden kanssa työskenteleville tilanteisiin, joissa tavanomaiset keinot eivät toimi.

Erityispedagogiikan perusopinnot sopivat sinulle mainiosti, mikäli työskentelet lastentarhanopettajana, peruskoulun tai ammatillisen oppilaitoksen opettajana, aikuiskouluttajana tai vammaistyössä. Opinnot tarjoavat myös hoito-, sosiaali- ja kuntoutusalalla työtä tekeville uuden näkökulman työhön.

• Perusopinnot verkko-opintoina alkavat keskiviikkona 15.1.2014. Lisätietoja ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.
  • Perusopinnot Helsingin kaupungin suomenkielisessä työväenopistossa alkavat keskiviikkona 8.1.2014. Lisätietoja ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Erityispedagogiikan esittely
Erityispedagogiikan opinto-ohjelmat