Uskonnollinen kokemus

• Miten ihmismieli prosessoi uskontoon liittyvää tietoa, tunteita ja kokemusta?
  • Mitä uskonnollisella kokemuksella uskontotieteen oppihistoriassa ja nykytutkimuksessa tarkoitetaan ja miten sitä on uskontotieteessä eri aikoina lähestytty?

Keväällä 2013 alkaa uusi uskontotieteen perusopintojen verkkokurssi Uskonnollinen kokemus 5 op. Kurssin suoritus koostuu oppimistehtävistä, verkkokeskusteluista ja kokoavasta esseestä.

Kurssisivut aukeavat 7.3.2013, mutta kurssille voi jo ilmoittautua.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmassa.

Huom! Kurssi on maksuton Helsingin yliopiston läsnäoleville perustutkinto-opiskelijoille, mutta ilmoittautuminen ei onnistu maksuttomasti opinto-ohjelman kautta. Kurssista kiinnostuneet perustutkinto-opiskelijat voivat ottaa yhteyttä sähköpostilla koulutussuunnittelija Tuula Rantalaan, tuula.m.rantala[ät]helsinki.fi.

Uskontotieteen esittely