Studia Generalia syksy 2012: Ruoka ja elämä

Kannattaako karppaaminen? Onko geenimuunneltu ruoka vaarallista? Riittääkö ruoka vielä vuonna 2025?

Syksyn Studia Generalia -luentosarja Ruoka ja elämä etsii vastauksia paljon mediassakin puhuttaneisiin kysymyksiin syömisestä ja ravinnosta. Luentosarjassa käydään läpi ravitsemuksen perusteita ja syömisen evoluutiota. Lisäksi luennot käsittelevät ruoan ja juoman riittävyyttä maapallolla sekä ruoan makuja, arvoja ja merkityksiä. Luennoitsijoina ovat alansa huippuasiantuntijat.

Luennot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia, eikä niille tarvitse ilmoittautua. Luentoja voi seurata myös internetissä (www.helsinki.fi/videot/) suorina lähetyksinä ja verkkovideotallenteina.

Luentosarjan toteuttaa Helsingin yliopiston Avoin yliopisto yhteistyössä Helsingin yliopiston Tietotekniikkakeskuksen kanssa.

Tervetuloa!

Lisätietoa