Täydennä osaamistasi Tiedekulmassa 22.3.

Tiedekulmassa (Aleksanterinkatu 7) vietetään torstaina 22.3. opiskelutaitojen päivää. Tule keskustelemaan omista opintosuunnitelmistasi ja kuuntelemaan muiden kokemuksia!

Tuntuuko joskus, että tenttiin lukemisen aloittaminen on vain niin vaikeaa? Päivän aikana opintopsykologi Juha Nieminen kertoo viivyttelystä, motivaatiosta ja aikaansaamisesta opiskelussa.

Tilassa toimii myös kahvila ja kirjakauppa. Tilaisuudet ovat maksuttomia eikä niihin tarvitse ilmoittautua. Tervetuloa!

Torstai 22.3. Täydennä osaamistasi

klo 12–18 Mietitkö opintojen aloittamista Avoimessa yliopistossa? Tule keskustelemaan opiskelusta! Ajanvarausta ei tarvita.
klo 14–15.30 Kirjanjulkistustilaisuus
Hannele Niemi: The Finnish Miracle of Education
klo 16–16.30 Tiede ja käytäntö: Yliopiston alumni kohtaa professorin.
Toimittaja ja kirjailija, FT Lasse Lehtinen
klo 16.30–17 "Pitäisi jo aloittaa..." Viivyttely, motivaatio ja aikaansaaminen opiskelussa.
Opintopsykologi Juha Nieminen
klo 17–17.30 Luovuutta tieteelliseen kirjoittamiseen!
KT Virpi Yliraudanjoki
klo 17.30–18 Opiskelu aikuisena – Avoimen yliopiston opiskelijat kertovat. Keskustelua ohjaa Avoimen yliopiston johtaja, FT Pirjo Hiidenmaa.

Koko ohjelma: Oppia ikä kaikki Tiedekulmassa 12.-23.3.
Tiedekulma