Avoin yliopisto mukana LEAD 12 -tapahtumassa

Urasuunnittelu- ja kohtaamisfoorumi LEAD 2012 järjestetään Wanhassa satamassa tiistaina 4.9 klo 9–16. Tapahtuma on suunnattu niin uranvaihtoa suunnitteleville kuin työssään kehittymisestä kiinnostuneille. Tapahtumassa mukana olevat koulutuksen tarjoajat, työnantajat, ammattiliitot ja uravalmentajat antavat uusia vinkkejä työelämään ja työssä kehittymiseen. Lisäksi suomalaiset uramenestyjät vaatesuunnittelija Paola Suhosesta matkailuohjelma Madventuresin Riku Rantalaan ja Tuomas Milonoffiin kertovat tarinansa.

Avoin yliopisto on mukana tapahtumassa yhdessä Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenian kanssa. Tapahtumaan voi ilmoittautua veloituksetta osoitteessa http://www.lead-tapahtuma.fi/ilmoittaudu.

Tervetuloa!

LEAD 12 -tapahtuma