Kasvava aikuinen

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) perus- ja aineopinnoissa

• saat valmiuksia soveltaa ja arvioida kasvatustieteellistä tietoa erilaisissa kasvatusta ja koulutusta koskevissa kysymyksissä
  • saat valmiuksia alan kehityksen seuraamiseen
  • voit kasvattaa kehittämis- ja työyhteisöosaamistasi.

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) perusopinnot 25 op

Perusopintoja voit opiskella joko lähi- tai verkko-opintoina. Lähiopinnot alkavat seuraavan kerran 16.1.2013 ja verkko-opinnot 14.1.2013.

Lisätietoa perusopinnoista ja ilmoittautuminen opinto-ohjelmissa:
Lähiopinnot
Verkko-opinnot

Kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) aineopinnot 35 op

Aineopintoihin osallistumisen edellytyksenä on alle 10 vuotta vanha kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede) perusopintokokonaisuus 25 op suoritettuna vähintään arvosanalla 3 sekä alkukuulustelu.

Aineopinnot voi aloittaa ja alkukuulusteluun voi osallistua, kun perusopinnot on suoritettu lukuunottamatta P6 Kasvatus, koulutus ja  kehitys elämänkulussa (Kasvatus elämänkulussa) -opintojaksoa, jonka suoritus voi olla kesken.

Kevään alkukuulustelu on lauantaina 12.1.2013. klo 9–12 ja opinnot alkavat tammikuussa.

Lisätietoa aineopinnoista ja ilmoittautuminen alkukuulusteluun opinto-ohjelmassa.

Kasvatustieteiden esittely
Kasvatustieteiden kaikki keväällä 2013 alkavat opinnot